به تفاوتِ ماندن و تن دادن به سقوط

خرید بک لینک

به يک خواب عميق فکر مي کنم


به جنگِ خستگي با سکوت


به گريز


,تعبير خواب قطار چيست


تعبير خواب قطار


تعبيرخواب قطار


تعبير خواب قطار


تعبيرخواب قطار


تعبيرخواب قطار


قطار در خواب ديدن


قطار در خواب ديدن


تعبير خواب قطار


تعبير خواب قطار


تعبير خواب قطار ديدن


تعبير خواب ريل قطار


تعبير خواب قطار ديدن


تعبير خواب قطار سوار شدن


تعبير خواب قطار سوار شدن


تعبير خواب قطار درحال حرکت


تعبير خواب قطار درحال حرکت


,تعبير خواب قطار چيست


تعبير خواب ايستگاه قطار


تعبير خواب ريل قطار


 


به درد فکر مي کنم


دردي در شقيقه ام


دردي در سينه


دردي در انگشتانِ دستم


دستي که مي نويسد درد


مي نويسد خواب


دستي که فکر مي کند


دستي که فرار مي کند .



اس ام اس عاشقانه


sms asheghaneh



معلوم است تو ديگر مرا دوست نداري …


چطور مي تواني اين حرف را بزني ؟ چرا ؟


چون که غصه مي خوري


وقتي کسي را دوست داشته باشي ،


هرگز غمگين نمي شوي .



اس ام اس عاشقانه


sms asheghaneh



زن ها اگر بخواهند


مى توانند تن خويش را در آغوش فشرده


و خود را دوباره به دنيا بياورند



اس ام اس عاشقانه


sms asheghaneh 



چه براى پرنده ها


چه براى انسان


تنهايى ؛


بهانه آن هايى ست


که دوست داشتن را بلد نيستند



اس ام اس عاشقانه


sms asheghaneh



راستش رو بخواي من هنوز نفهميدم منظور از عشق چيه !


به نظرم مياد عشق يه حقه ي گنده س


که واسه سرگرم کردن مردم ساخته شده !


هر کي رو مي بيني داره از عشق حرف مي زنه ،


من از اين کلمه ي لعنتي


که همه جا و تو تموم دنيا وردِ ذهن آدماست ، متنفرم !


چرا هيچ کس و هيچ چيز نتونست


معني اين کلمه رو به من حالي کنه ،


خيلي دلم مي خواست معنيش رو بفهمم ،


تشنه ي فهميدن معني اونم !



اس ام اس عاشقانه


sms asheghaneh



هميشه در من


اندوهى بود


به جا مانده از حرف هايى


که نتوانسته بودم


به تمامى آن ها را بر زبان بياورم



اس ام اس عاشقانه


sms asheghaneh



من پشيمان نيستم


از من اي محجوب من با يک من ديگر


که تو او را در خيابان هاي سرد شب


با همين چشمان عاشق باز خواهي يافت


گفتگو کن


و به ياد آور مرا در بوسه اندهگين او


بر خطوط مهربان زير چشمانت



اس ام اس عاشقانه


sms asheghaneh



با نوشتن هر شعر


يک قدم به تو


نزديک تر مي شوم


خودت بگو :


کجا رفته اي


که با اين همه شعر


هنوز به تو


نرسيده ام …



اس ام اس عاشقانه


sms asheghaneh



در آغوش تو باد مي وزيد


ستاره سوسو مي زد


ماه مي تابيد


در آغوش تو


رودخانه ها جرياني عميق داشتند


درياها مي خروشيدند


زمين مي چرخيد


در آغوش تو


همه چيز بود


اما عشق حرکتي نداشت



اس ام اس عاشقانه


sms asheghaneh



اگر ماه از تو زيباتر بود


هرگز دوستت نمي داشتم


اگر موسيقي


از صداي تو دل انگيزتر بود


هرگز به صداي تو گوش نمي سپاردم


اگر آبشار اندامش از تو


متناسب تر بود


هرگز نگاهت نمي کردم


اگر باغچه از تو


خوشبو تر بود


هرگز تو را نمي بوئيدم


اگر در مورد شعر هم از من بپرسي


بدان


اگر به تو نمي مانست


هرگز نمي سرودمش

بيماريهاي اورژانسي تناسلي...

ما را در سایت بيماريهاي اورژانسي تناسلي دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 5:22

صفحه بندی